Brzopotezni trening za stražnjicu i trbuh

Ove vježbe možda nisu uobičajene, no svakako bi trebale postati

Pravi muškarci izvode leptir trbušnjake (butterfly situps) i leptir podizanje kukova (butterfly hipups). Istina, možda ove vježbe izgledaju smiješno, ali su vrlo učinkovite, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Leptir trbušnjaci djeluju na vaše trbušne mišiće i opuštaju vaše prepone, dok leptir podizanje kukova aktivira vašu stražnjicu i mobilizira rotatore kuka.

Kada ove vježbe kombinirate zajedno, dobivate trening za trbuh i stražnjicu koji je teško nadmašiti. Isprobajte trening u priloženom videu, odradite 200 ponavljanja.

Kako se izvodi: Izvedite po 100 ponavljanja svake vježbe što brže možete bez uzimanja odmora. Ne morate izvesti svih 100 ponavljanja odjednom – možete napraviti 20 leptir trbušnjaka, pa 10 ponavljanja podizanja kukova, pa opet 15 ponavljanja trbušnjaka… Kako ćete kombinirati ove dvije vježbe, odlučite sami – jedino je bitno da izvedete svih 200 ponavljanja.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh