Trening marinaca koji će zapaliti vaše trbušne mišiće

Zgrabite svog partnera i bacite se na posao

Oznojite se dvostruko više i budite na dvostrukom dobitku: ljudi koji vježbaju s partnerom uz kojeg se osjećaju opušteno, puno su sretniji i imaju više energije od onih koji vježbaju sami, kažu znanstvenici sa Sveučilišta Santa Clara.

A što se bolje osjećate kada idete na trening, to će i rezultati biti bolji. To će vas motivirati da se vraćate po još i još.

Dakle, nađite partnera – prijatelja, brata, suprugu – za ovaj “savršenih 10” trening.

Kako se izvodi

Partner izvodi 10 ponavljanja marinaca. U isto vrijeme, drugi partner izvodi što je više ponavljanja moguće bilo koje vježbe za trup – poput V-up vježbe ili trbušnjaka dok onaj prvi partner ne završi svoje zadnje ponavljanje.

Nakon toga se zamijenite, prvi partner izvodi 10 ponavljanja marinaca, dok drugi partner izvodi vježbe za trup. To je 1 ciklus. Izvedite sveukupno 5 do 10 ciklusa.

Pogledajte kako Speer i njegova zaručnica Christina Jensen izvode ovu rutinu. Također, pokazat će vam razne vježbe za trbušne mišiće i varijacije marinaca koje možete uvrstiti u svoj trening.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh