Trening snage koji možete odraditi s dva utega

Pritom će vam trebati i dobar hvat.

Ako utege koristite jedino kada ih stavljate na šipku, to nije dobro, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Pločasti utezi su sami po sebi odlični za trening snage. Pogledajte Gaddourov trening izveden samo s dva pločasta utega i pinch gripom.

Kako izvesti trening

Izvedite svaku vježbu jednu za drugom, a između svakog pokreta odmorite 60 sekundi. Odradite sva tri pokreta kako biste završili jedan ciklus. Sveukupno izvedite 3 do 5 ciklusa.

1. Veslanje držeći utege vršcima pristiju, što više ponavljanja
2. Potisak iznad glave držeći utege vršcima prstiju, što više ponavljanja
3. Hodanje s utezima u rukama, maksimalno vrijeme/udaljenost

Ovaj način veslanja i nošenja utega jača vaš hvat, mišiće podlaktice ali i mišiće koji se aktiviraju prilikom podizanja utega, bučica ili girja, kaže Gaddour.

Podizanjem utega iznad glave povećava se efekt stabilizacije i jačaju se ramena. Kako bi olakšali pritisak na ramena, kut potiska mora biti malo ispred tijela.

Budući da su ovi utezi nestabilni, morate raditi sporije pokrete. Time se povećava vrijeme trajanja napetosti vaših mišića stimulira njihov rast.

Komentari

▲ Povratak na vrh