Trčite brzo, oporavljajte se još brže

Dvadeset minuta masaže pjenastim valjkom nakon žestoke aktivacije nogu može umanjiti bolove i sljedeća 72 sata. Ispijanje decilitra soka nakon treninga može ubrzati oporavak od grčeva.

Mogli bismo to nazvati i mamurnošću nakon utrke: poslije trčanja ili bicikliranja svom snagom mišići vam se osjećaju kao da ste razmjenjivali udarce s Godzillom. Niz nedavnih istraživanja pritom upućuje na to da postoje lukavi i lukaviji načini da umanjite bolnost i ubrzate oporavak.

POBJEDNICI:

– Nošenje kompresivnih tajica

– Masaža nogu pjenastim valjkom

– Ispijanje soka od kiselih krastavaca

– Ispijanje kave

GUBITNICI:

– Ledena kupka

– Istezanje prije ili nakon

– Nalijevanje vodom kako bi se “isprala” bolnost

– Antioksidansi u suplementima

ČINJENICE:

– Maratonci koji su nosili tajice tijekom 24 sata nakon utrke osjećali su manje bolova, pokazalo je britansko istraživanje.

– Dvadeset minuta masaže pjenastim valjkom nakon žestoke aktivacije nogu može umanjiti bolove i sljedeća 72 sata, otkrilo je kanadsko istraživanje.

– Ispijanje decilitra soka nakon treninga može ubrzati oporavak od grčeva i do 37 posto brže nego pijenje vode.

– Popijete li kofeinski ekvivalent 2,5 šalice kave sat vremena prije treninga i bilo kada tijekom dana nakon treninga umanjuje se bolnost.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh