Trčanje na pokretnoj traci može biti zabavno

Kako vam trčanje na pokretnoj traci ne bi djelovalo poput služenja kazne, poslužite se nekim od naših trikova i uživajte u svakom koraku.

Trčanje je jedan od omiljenih načina tjelovježbe i odlično je za oslobađanje od nakupljenog stresa i briga koje nosite kući s posla. No, ponekad nismo u mogućnosti trčati na otvorenom. Bilo da se radi o dugotrajnom kišnom razdoblju zbog kojeg se ne možete uputiti na trčanje u omiljeni park ili na nasip, ili živite u centru grada gdje nemate na raspolaganju prigodne staze za trčanje.

U svakom slučaju, dogodi se vrijeme kada vam ne preostaje ništa drugo nego uputiti se u teretanu i uključiti pokretnu traku. Kako vam trčanje na pokretnoj traci ne bi djelovalo poput služenja kazne, poslužite se nekim od naših trikova i uživajte u svakom koraku.

Pobijedite dosadu glazbom

Provedena su mnoga istraživanja koja su dokazala pozitivne utjecaje glazbe na ljudski organizam. Sjetite se samo koliko puta vam je određena pjesma popravila raspoloženje kada ste je čuli na radiju. Poslužite se glazbom kako biste postigli bolje rezultate trčanja na pokretnoj traci, te uz to eliminirajte neugodne zvukove koje ispuštaju ostali vježbači u vašoj blizini. Izaberite omiljenu glazbu, a ovisno o tome kakav trening želite odraditi, možete si pustiti kakvu opuštajuću simfoniju ili navinuti neki heavy metal band koji će probuditi životinju u vama. Ako slušate motivirajuću glazbu, više ćete se koncentrirat na zvukove koji dopiru iz slušalica nego na sumornu atmosferu oko sebe. Isprobajte, a ako dobijete poriv da zaplešete, pazite da ne razbijte zube poput pojedinaca kojima ste se smijali kada ste njihove padove gledati na Youtubeu.

Mašta radi svašta

Ponekad je svima potrebno priuštiti si mentalno putovanje na neka sretnija i ljepša mjesta. Dok se znojite na traci za trčanje zamislite kako trčite po beskrajnoj zelenoj livadi. Baš poput onih kakve se nalaze u Irskoj ili na Novom Zelandu. Ako već ne možete fizički biti tamo, ništa vas ne sprečava da maštom stvorite idealne uvjete za trčanje. Naravno, u mašti ne morate trčati baš po toj livadi, zamislite si mjesto koje vam najviše odgovara. To može biti šuma, proplanak, planina pa čak i morska obala. Zašto ne biste trčali po pješćanoj plaži pored oceana. U mašti je sve moguće, stoga, dajte si oduška i tih sat vremena na pokretnoj traci provedite na najljepšem mjestu na svijetu. Vrijeme će vam proletjeti i nećete imati osjećaj da zurite u sivi zid koji se do sada nalazio pred vašim očima.

Mijenjajte intenzitet

Promjena intenziteta trčanja na traci odličan je način za izbjegavanje dosade. Pomičite granice svojih mogućnosti i kreirajte si izazove. Sami izaberite brzinu kojom ćete trčati jer je to vrlo individualna stavka. A ovim načinom intervalnog treninga ne samo da ćete zaboraviti na dosadu, već ćete potrošiti i mnogo više kalorija, dakle, na dvostrukom ste dobitku. Kada se malo uhodate u ovaj način trčanja, iznova si postavljajte nove izazove kako bi vam svaki put bilo zabavno a trening maksimalno učinkovit.

Trčite uzbrdo

Podesite nagib na traci kako biste imali dojam da trčite uzbrdo, a isto tako možete simulirati i neravan teren. To vam definitivno neće dopustiti da pomislite na dosadu. Dobra vijest je da ako namjestite nagib na traci, ne morate nužno trčati, možete samo hodati a imat ćete jednake učinke. Možete zamisliti da se zajedno s Frodom uspinjete na Mt. Doom, ukletu planinu iz Gospodara prstenova kako biste došli do cilja. Ponekad traka za trčanje djeluje jednako ukleto poput te prijeteće planine.

Da stvar bude bolja, ovim načinom treninga osnažit ćete noge i mišiće stražnjice, te istovremeno napraviti odmak od bjesomučnog trčanja u prazno. Istražite kakve vam još terene i nagibe nudi traka za trčanje i odaberite onaj koji vam istovremeno predstavlja izazov i užitak. Ako uživate u tjelovježbi, do željenih rezultata doći ćete na lakši i brži način nego kada trčite s grčem u želucu samo zato što smatrate da morate.

Postavite si cilj

Ciljevi nam pomažu da lakše svladamo put koji vodi do njih. Ako svaki puta trčite bez zadanog cilja, trčanje na pokretnoj traci uvijek će vam predstavljati isti dosadan zadatak. Probajte dosegnuti određenu udaljenost ili potrošiti određeni broj kalorija tijekom svoje trkačke seanse.

Neka vaši ciljevi budu realni i započnite polako. Odredite si, primjerice, da ćete otrčati kilometar ili dva bez usporavanja, nakon toga odmorite hodajući, a zatim sukladno svojoj tjelesnoj kondiciji povećavajte udaljenost koju ćete pretrčati bez stajanja. Isto vrijedi i za potrošnju kalorija, odredite si koliko kalorija želite spržiti i radite na tome da to i postignete u određenom vremenskom periodu koji vama najviše odgovara.

Najvažnije od svega je da zapamtite kako svaki oblik tjelovježbe mora prvenstveno biti zadovoljstvo, a ne zadatak. Trčanje može biti zabavno bez obzira na to gdje se fizički nalazite dok mašete rukama i nogama. Ako vam trening predstavlja gušt, svaki put ćete ga sa zadovoljstvom odraditi, za razliku od treninga koji vam prisjedne već pri samoj pomisli na njega. Sami krojite uvjete u kojima ćete se brinuti za svoje tijelo, pa zašto onda ne biste uživali na putu do savršene kondicije. Slušalice u uši, mašta na najjače i uživajte u izazovima koje ćete si sami postaviti.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh