Testirajte svoje stvarne granice

Većina muškaraca misli kako u teretani rade do maksimuma. Ovi testovi pokazat će vam gdje su vaše prave granice i kako ih dostići

„Prava kondicija dolazi treniranjem mišića koji sjedi u tvojoj glavi, tvog mozga. Većina nije svjesna što to povlači za sobom. Ne znaju što znači dati sve od sebe jer nikad nisu imali takvo iskustvo”, kaže MacDonald fitness direktor Gym Jonesa (teretane koja se proslavila pripremajući glumce za film „300“). Gdje su vam granice, ispitajte na sljedeće mukotrpne načine po receptu Gym Jonesa:

  • Jednominutni sprint na biciklu

“Možda vam se minuta ne čini dugačkom, ali jest ako se potrudite”, kaže MacDonald. “Ovaj će test pokazati koliko ste daleko spremni ići. Ako niste slomljeni na kraju, znači da ste se suzdržavali.”

UPUTE Skočite na bicikl i pokušajte sagorjeti što je više moguće kalorija u 60 sekundi. (Bicikl će pokazati rezultat.) Prosjek je 45, rekord Gym Jonesa je 89 kalorija.

  • 2000 m veslanja

“ Ovo je klasični Gym Jones test”, kaže MacDonald. “Kad radiš krugove na vrijeme, možeš varati i hvatati prečace. Ovdje ste samo vi i računalo: nema varanja, nema prečaca – samo objektivni feedback točno ispred vašeg glave.”

UPUTE Programirajte ergometar na 2000 m udaljenosti, a onda je pokušajte svladati za manje od 7 minuta.

  • 10-metarsko ubojstvo

“ Ovaj će vas test suočiti s trenutkom – točkom vježbanja u kojoj ili odustanete ili opstanete”, kaže MacDonald.

UPUTE Namjestite štopericu na 1 minutu, trčite 10 metara, a ostatak se vremena odmarajte. Nakon toga trčite 20 metara, a ostatak vremena od 1 minute odmarajte se. Nastavite dodavati po 10 metara i istrčati udaljenost unutar jedne minute. Vaš cilj: 200 metara.

  • Marinci ubijaju

“Ne treba vam teretana ili bilo kakva oprema za ovaj test”, kaže MacDonald.“Sve što trebate je volja za patnjom i želja da doznate od kakvog ste materijala.”

UPUTE Zabilježite vrijeme koje vam je potrebno za 100 marinaca, dirajući tlo prsima prilikom izvođenja skleka i skačući na kraju svakog ponavljanja. Pokušajte biti brži svaki put kad ih radite (svakih nekoliko tjedana).

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh