Testirajte svoj vertikalni skok i gradite eksplozivnu snagu

Bačvasta prsa i nabrekli bicepsi možda i izgledaju impresivno, ali prava se snaga skriva južnije

VAŠ CILJ: 3 IZDRŽAJA, 30 SKOKOVA

Testirajte svoj vertikalni skok i gradite eksplozivnu snagu jednom jedinom odličnom vježbom

‘Najsposobniji su sportaši u stanju eksplozivno skočiti više puta bez odmora i bez gubitka snage’, kaže trener Jeremy Frisch, vlasnik Achieve Performance Traininga u Massachusettsu.
Testirajte svoje sposobnosti s pomoću skoka iz izometričkog sumo čučnja s opterećenjem. Izometrički izdržaj izazvat će vas u točki čučnja u kojoj ste najslabiji – donjoj – i natjerati kukove, gluteuse i latissimuse da angažiraju više mišićnih vlakana kako bi nadvladali inerciju i potisnuli vas u skok, objašnjava Frisch.

Rezultat? Veća ukupna snaga tijela i nebeski skokovi.

KAKO SE IZVODI?

Upotrijebite bućicu od 15 do 25 kg pa slijedite donje upute. Nakon što izvedete 10 skokova, primite bućicu i počnite dril iznova. Vaš cilj: 3 runde bez odmora. To vam je previše lagano? Odmorite se 1 minutu nakon što dovršite 3 rundu pa ponovite cijeli izazov.

Skok iz izometričkog sumo čučnja s opterećenjem

  1. Stanite držeći bućicu objema rukama ispred struka. Stopala postavite dvostruko šire od širine ramena i nožne prste okrenite blago prema van. Opterećenje treba biti na petama.
  2. Zadržavajući donji dio leđa prirodno uvijen, potisnite kukove unazad, savijte koljena i spustite tijelo sve dok vam natkoljenice ne budu paralelne s podom. Zadržite taj položaj 10 sekundi.
  3. Spustite bućicu između nogu i eksplozivno skočite. Doskočite što mekše možete na jastučiće stopala i zatim se odmah spustite u čučanj pa iznova skočite. Izvedite ukupno 10 skokova.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh