Test izdržljivosti: 3 drila koji će rasplamsati vaš metabolizam

Želite li postati izdržljiviji i spaliti dodatne kalorije, 2 do 3 puta tjedno odradite po jedan od ova tri treninga

MJENJAČ BRZINA
Ovo je jednostavno: treba vam samo štoperica i mjesto za trčanje. Startajte štopericu i trčite 2 minute laganim tempom, uz koji možete razgovarati. Sljedeću minutu lagano ubrzajte, nakon čega slijedi 30 sekundi sprinta. Pokušajte ovu rutinu odraditi 3 puta.

 

PLANINA
Pronađite uzbrdicu s čistom stazom. Krenite iz podnožja i sprintajte uzbrdo. Usredotočite se na to da svakim korakom dižete koljena i pogled uperite nekoliko metara ispred sebe. Lagano se spustite prema podnožju (to je vrijeme oporavka) i ponovite. Krenite s 3 serije, pa svaki put pokušajte dodati još jednu.

 

KRVNIK
Ova vježba gradi izdržljivost. Trčat ćete 10 minuta laganim tempom – ali s jednom cakom. Svakih ćete se 25 sekundi baciti na pod i napraviti 3 do 5 sklekova; forma mora ostati savršena do zadnjeg skleka. Bilježite koliko ste sklekova napravili; svaki put pokušajte napraviti više sklekova ili istrčati veću razdaljinu.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh