Tata + klinci = trening za 5!

Poznati hrvatski trener Dragutin Golub često spaja ugodno s korisnim te na zabavan i zanimljiv način vježba sa svoje preslatke tri kćeri. Naučite i vi kako na zanimljiv način približiti vježbanje svojim najmlađima!

Poznato je da su tate oni koji izvode svakojake vratolomije s djecom, dok mame uvijek strepe od mogućeg pada. Ti trenuci adrenalina i sreće ostaju urezani u dječjim sjećanjima. Danas živimo neko novo vrijeme, tehnologija cvjeta, a žurba postaje životni stil. Ne kaže se bez veze da dijete radi ono što vidi, stoga bismo svoje mališane trebali putem igre i zabave poticati da budu fizički aktivni i zadovoljni, od malih bismo im nogu trebali usađivati zdrave životne navike.

Ovdje ćete vidjeti neke od vježbi koje možete isprobati sa svojim mališanima. Kao ponosni otac triju djevojčica, sa sigurnošću tvrdim da su im ovakva druženja jako zanimljiva i zabavna – i dobro dođu kad je moj red za čuvanje, a taj dan nisam stigao do teretane :-)

 

1/ IZDRŽAJ
Podignete se na laktove i oslonite na nožne prste, najvažnije je da vam gornji dio tijela bude u ravnoj liniji. Dubokim udahom i mišićima trbuha kontrolirajte da vam srednji dio trupa ne propadne, a vrat i glava neka budu u produžetku leđa. Dijete neka vam legne na leđa; stisnite gluteuse kako biste dodatno pojačali ravnotežu.

2/ TRBUŠNJACI
Lezite na leđa i podignite potkoljenice i natkoljenice, čineći pravi kut iznad kukova. Neka vam dijete legne na noge, a vi ispružite ruke paralelno od poda u liniji ramena i podižite se naprijed.

3/ SKLEKOVI
Tijelo je kao i kod položaja za izdržaj, osim što smo sada na dlanovima, a ruke su nam u širini ramena ili malo šire. Dijete neka nam legne na leđa. Prilikom izvođenja cijelo tijelo je kontrahirano i lagano se spuštamo dok prsima ne dotaknemo pod. Laktovi su usko uz tijelo.

4/ MEDVJEĐE PUZANJE
Postavite se na sve četiri licem prema tlu, na dlanove i prste stopala. Dijete neka vam legne na leđa. Držite kukove i leđa nisko u podjednakoj razini. Krećite se naprijed-nazad.

5/ ISKORAK S ROTACIJOM TRUPA
Ovaj se iskorak izvodi kao i normalni iskorak, što znači da leđa trebaju biti ravna i da koljeno ne smije prelaziti projekciju prstiju stopala – s jedinom razlikom: na kraju napravite rotaciju trupa, i to lakta prema suprotnom koljenu, s djetetom u naručju.

6/ POTISAK U LEŽEĆEM POLOŽAJU
Lezite na leđa i stavite ruke u širini laktova. Izvodite potisak dok vam dijete leži na rukama.

7/ PREDRUČENJE ZA RAMENA
Zauzmite uspravan paralelni stav i primite dijete za ruke. Podižete dijete ispruženim rukama malo iznad visine ramena.

8/ TRBUŠNJACI
Lezite na leđa i stavite ruke u širini laktova. Neka vam dijete legne na ruke i podignite ga u zrak (kao kad radite potisak). zadržite se u tom položaju dok noge podižete i spuštate.

9/ ČUČANJ
Neka vam se dijete popne na leđa, pa krenite u izvođenje klasičnog čučanja.

10/ ČUČANJ S POTISKOM IZNAD GLAVE
Primite dijete u ruke i prilikom podizanja iz čučanja, podignite ga iznad glave.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh