Što ste stariji, to vam je potrebnija ova vježba za ekplozivnost

"Kako starite, jakost gubite tri puta brže nego snagu", poručuju vam stručnjaci. Promijenite to jednom bućicom.

I dok je “snaga” maksimalna težina koju možete podignuti, “jakost” se odnosi na brzinu i eksplozivnost kojom možete pomaknuti određeni uteg, kaže Sean Garner, trener u Anatomy as 1220 na Miami Beachu.

“Kako starite, jakost gubite tri puta brže nego snagu”, dodaje Garner.

Ako želite održavati i poboljšati svoju brzinu i eksplozivnost, on vam preporučuje uvođenje eksplozivnih pokreta u svoj trening. Jedan od boljih je svakako jednoručni izbačaj bućicom. “Ovaj pokret ojačava kukove i ramena, a poboljšava i vašu snagu”, kaže Garner.

Pritom obratite pažnju na položaj tijelu kada krenete i završavate s ovim pokretom, bitno je da ste u oba slučaja u četvrt-čučnju. “Nemojte se dočekati na krutim nogama, jer bi se mogli ozlijediti.”

Odradite 3 serije po 5 ponavljanja sa svakom rukom. Odmorite se 90 sekundi između serija.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh