Sprave ili utezi – pitanje je sad!

Nepravilno vježbanje na spravama nije samo problem početnika. Mnogi od nas skloni smo opustiti se kad sjednemo na spravu jer su nam leđa poduprta, a onda od vježbe možemo, u najboljem slučaju imati manje koristi. U gorem, bolove...

Istraživanje Sveučilišta Sjeverne Karoline pokazalo je da muškarci koji treniraju sa slobodnim utezima imaju manje izglede patiti od bolova u donjem dijelu leđa nego oni koji treniraju na spravama.

“Radeći na spravama, ne morate stabilizirati core kako biste izveli vježbu”, objašnjava trener Mike Reinold iz Champion PT and Performancea u Bostonu. “Snaga bez stabilnosti corea može preopteretiti mišiće leđa i dovesti do bolova.”

Nisu ugroženi samo početnici koji ne znaju kako pravilno vježbati i koji su možda potpuno tjelesno zapušteni. Svi koji ne posvećuju dovoljnu pažnju izgradnji corea kao osnove iz koje izvire snaga, čvrstoća i stabilnost tijela mogu osjetiti bolove u donjem dijelu leđa kao rezultat povrede.

Fokusirajte se stoga na vježbe na spravama u kojima leđa nemaju oslonac jer ćete u tim vježbama prirodno najčešće pravilno koristiti i mišiće corea. Ili drugim riječima na noge lagane i radite sklekove umjesto potisaka s prsa ili stojeće ramene potiske bućicama umjesto sprave za rameni potisak.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh