Sastavite vlastiti trening flowa – mi znamo pravila!

Najbolja je stvar s flowovima to da ih možete kreirati sami, koristeći niz vježbi za koje znate da pale

Ciljajte barem jednu vježbu za noge (čučanj, mrtvo dizanje ili iskorak), vježbu povlačenja (veslanje ili nabačaj) i vježbu guranja (sklek ili potisak) u flowu za snagu. Slijedite pravila i osmislite svoj flow.

  1. Počnite s osnovama
    Ne počinjite s flowom dok ne svladate osnovne vježbe poput sklekova, čučnjeva ili medvjeđih udaraca (počnite u izdržaju, zatim podignite desnu ruku s poda, a lijevom nogom zakoračite u desnu stranu) i osnovne vježbe s girjom, poput veslanja, potiska, mrtvog dizanja i nabačaja. Ako vam vježba ne odgovara, nemojte je uključiti u flow.
  2. Kratko i slatko
    Znači, ne sastavljajte flow s više od 5 vježbi, ne radite više od 5 ponavljanja i ne više od 5 serija. Flow će vas iscrpiti puno brže od, recimo, serije zgibova, stoga ćete formu dograbiti s puno manje serija.
  1. Budite konzervativni
    Ako flow izvodite girjom ili bućicama, radite najmanjom težinom kojom biste izveli neku vježbu u flowu. U pravilu, birajte dvostruko manju težinu od one kojom obično radite neku vježbu izvan flowa.
  2. Ne pretjerujte
    Flow je otklon od vašeg uobičajenog načina vježbanja, a ne temelj vježbanja. Izvodite li flow svakodnevno, mogli biste zaredati vježbanje lošom tehnikom. Flow vježbajte jednom tjedno da biste si dokazali da možete. “Kad završite flow, osjećat ćete se kao car”, tvrdi John Wolf.

 

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh