Razvijte ljudsku zastavu za čelične trbušnjake

Ljudska je zastava vježba rezervirana za majstore, zahtijeva izuzetnu snagu ruku, ramena i leđa, da ne spominjemo kakvi tek trebaju biti trbušnjaci

Ako ste tražili savršenu fotku za Instagram, vaša je potraga završena. Jedino još morate vježbati.

Slijedite naš plan i uskoro ćete “postati” vlastite pločice – u horizontali:

  1. Odgurni-potegni

Ključ svega je u položaju ruku, to vam je jasno. Donja ruka mora biti odmaknuta od tijela na podu ili šipci, a prsti prema dolje kako bi se mogli odgurivati. Gornja ruka zadužena je za povlačenje tijela, stoga čvrsto primite šipku. Pritom ruke ispružite dalje od širine ramena.

  1. Odgurni-potegni 2

Pazite da su vam laktovi fiksirani, a onda se podjednako snažno odgurujte donjom rukom, odnosno povlačite tijelo gornjom rukom. Zategnite trbušnjake i postavite stopala kako biste polagano mogli dignuti noge s poda. Nemojte se iznenaditi ako u početku padnete nakon sekundu ili dvije. Pokušajte izdržati malo dulje svakim ponavljanjem.

  1. Izdrži

Teško je biti ukočen u horizontali dulje vrijeme, stoga iskušajte različite položaje nogu i postupno ih skupljajte. Skupljanje koljena olakšat će vam posao, neka vam to bude početak. Nakon toga rasprostrite zastavu, odnosno širom raširite noge, pa ih onda skupite.

Koji mišići sudjeluju u vježbi i koje su koristi? 

Mišići: ramena, leđni mišići i core
Korist: čvršći, snažniji core, definirani deltoidi, isklesani trbušnjaci

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh