Queen Fit: 10 minuta zagrijavanja čini čuda za vaš trening!

Bez obzira je li trening rekretivnog tipa, dobro zagrijavanje će ne samo smanjiti rizik od ozljeda nego će i poboljšati samu izvedbu na treningu - savjetuje naša sugovornica i osobna trenerica Diana Krznarić, alias Queen Fit

Često su nam nedostatak vremena, žurba i stil života najčešći izgovori za preskakanje zagrijavanja kod treninga, jer je primjetno kako veliki broj vježbača trening odmah započinje s vježbama snage i jakosti.
Bez obzira je li trening rekretivnog ili profesinalnog tipa, dobro zagrijavanje će ne samo smanjiti rizik od ozljeda nego će i poboljšati izvedbu na treningu.
Kao što vježbe istezanja nakon odrađenog treninga povećavaju fleksibilnost, tako će i zagrijavanje ‘pomaknuti’ granice izvođenja određenih vježbi te dinamičnim pokretima poboljšati mobilnost zglobova i pripremiti vezivna tkiva za trening.
Zagrijavanje tijela također povećava frekvenciju disanja, podiže mišićnu temperaturu odnosno povećava protok krvi u cijelom tijelu. Zagrijavanjem prije treninga nećemo sagorijeti kalorije i istopiti kilograme, ali ćemo učiniti nešto puno bitnije i potrebnije za naše tijelo.
Postoji više načina zagrijavanja. Koji ćemo odabrati, ovisi o vrsti treninga koji slijedi, kao lakša verzija planirane aktivnosti. Kao što se mora izabrati prava vrsta treninga za postizanje cilja, tako se moramo ispravno zagrijati kako bi maksimizirali učinak treninga.
Tri su komponente zagrijavanja:
  • podizanje pulsa
  • pokretljivost zglobova
  • istezanje
No, postoji zanimljiva činjenica jest da, ako se radi o body buildingu; istezanje prije treninga treba izbaciti jer upravo ono dovodi do privremenog slabljenja mišića – što znači da planirani trening snage ne bi imao svoj krajnji učinak!!!
Kada smo konačno zagrijani imamo kratkoročnu kvalitetu koju moramo što prije iskoristiti jer tu smo najsnažniji. Tada nastupa planirani trening i za samo 10 min zagrijavanja osigurali smo dobru pripremu (tijela), krvnih žila i srca odnosno pripremili smo tijelo na visoke potrebe za kisikom i krvi.
U priloženom videu pogledajte kako bi trebalo izgledati vaše 10-minutno zagrijavanje!

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh