Pripremite se za skijanje uz vježbe snage olimpijca Teda Ligetyja

Kada bi ključ brzine na skijaškoj stazi bilo jednostavno usmjeriti skije prema dolje i ostalo prepustiti gravitaciji, uvijek bi pobjeđivao najteži skijaš...

… a Ted Ligety pobijedio bi zakone fizike. “U svoje zlatno doba s 84 kg bio sam najlakši u timu”, rekao je osvajač mnogih zlatnih medalja. “Ali ujedno sam bio i najsnažniji – a to je i ključ brzine.”

Kako bi ukrotio sile koje nastaju kada se niz stazu spuštate velikim brzinama, Ligety donji dio tijela podvrgava nemilosrdnom treningu. “Pri 130 kilometara na sat svaki zavoj postaje jedno dugo ponavljanje”, kaže. “Što ste jači, to ćete dulje trajati i manje energije gubiti.”

Poboljšajte svoju jakost i izdržljivost te se pripremite za skijanje Ligetyjevom rutinom za noge. “Mjerimo moje noge prije i nakon treninga”, veli Ligety. “Obično u promjeru narastu 2 centimetra zbog povećana protoka krvi u aktiviranim mišićima.”

1#  BUGARSKI ČUČANJ U ISKORAKU SA ŠIPKOM

Držite šipku na gornjem dijelu leđa i postavite lijevo stopalo na klupu iza sebe. Spustite tijelo što niže možete i zatim se potisnite natrag. Nastavite s ponavljanjima 1 minutu, zatim  zamijenite noge i ponovite.

2#  SJEDANJE UZA ZID

Stanite leđima odmaknuti od zida otprilike 50 centimetara. Ne pomičući stopala, naslonite se leđima na zid i spustite tijelo sve dok vam koljena ne budu savijena pod 90 stupnjeva. Zadržite taj položaj 2 minute.

3#  MRTVO DIZANJE SA ŠIPKOM

Dokotrljajte šipku do potkoljenica pa je primite nathvatom. Zadržavajući leđa ravna, potisnite kukove naprijed i uspravite se. Spustite šipku na pod zadržavajući je što bliže tijelu. Ponavljajte 1 minutu.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh