Oznojite se sa Cindy

Uragani i CrossFit treninzi imaju jednu stvar zajedničku: oni najbrutalniji nose ženska imena

Kad su znanstvenici s Državnog sveučilišta Kennesaw proučili Cindy, jedan od legendarnih treninga CrossFita, došli su do zaključka da u borbi sa satom trošite do 261 kaloriju u samo 20 minuta. To je gotovo jednak broj utrošenih kalorija kao pri uobičajenom polusatnom treningu u teretani.

Pa, upoznajte Cindy i neka znojenje krene

Postavite štopericu da vam odbrojava unatrag 20 minuta. Napravite 5 zgibova, 10 sklekova i 15 čučnjeva, upravo tim redoslijedom. To je jedna serija. Napravite što više serija unutar zadanog vremena.

Zgib

Primite se za šipku hvatom u širini ramena i sasvim ispružite ruke. Privucite se prsima do šipke. Zadržite, pa se spustite u početni položaj.

Sklek

Zauzmite položaj za sklek. S laktovima uz tijelo, spuštajte se dok ne dođete prsima na nekoliko centimetara od poda. Zadržite, pa se vratite u početni položaj.

Čučanj

Stanite uspravno, stopala su malo šire od širine ramena. Spustite se u čučanj što dublje možete. Vratite se u početni položaj.

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh