Ovo je jedini ispravni način kako se izvodi bench-press

Niste jedini koji radite greške pri vježbanju. No, sad znate kako izbjeći kronične ozljede

S dobrim razlogom većina sportaša izvodi bench-press kako bi izgradili jakost i snagu gornjeg dijela tijela. Ali ne izvode ga svi pravilno.

Najčešća pogreška? Izbačeni laktovi. ‘Ili ih nisu pravilno podučili ili se uspijevaju provući s lošom tehnikom jer treniraju sami’, kaže Dan Baker, koji je, povrh svoje uloge u Australian Strenght and Conditioning Association, kondicijski trener ragbijaša Brisbane Broncosa od 1995. godine, koji tu pogrešku vidi i kod novaka pristiglih među Broncose.
Potisak s prsa uz laktove pod pravim kutom u odnosu na tijelo postavlja snažan pritisak na nježnu arhitekturu ramena, a time i povećava rizik ozljeda i kronične disfunkcije.

Provedite sljedeće kad legnete na klupu kako biste dizali sigurnije – i veće težine…

  • spojite lopatice
  • raširite latissimuse
  • stisnite šipku
  • zaključajte zapešća u ravnoj liniji s podlakticama
  • izvijte leđa i podignite prsa
  • uprite petama o pod
  • privucite laktove uz tijelo
  • potiskujte šipku u ravnoj liniji.

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh