Ovladajte teškim užetom

Izgradite snagu, isklešite core i povećajte izdržljivost tako što ćete u vaš trening uvrstiti ove dvije vježbe s teškom užadi: valove s užetom i križanje s užadi.

Dvije vježbe s teškom užadi kojima morate ovladati.

1. VALOVI S UŽETOM

MH-Rope-2-zwart

 

Ovo je klasična vježba s užadi. “Aktivira svaku ruku zasebno i dulje vrijeme zadržava mišiće pod tenzijom”, kaže Brookfield.

KAKO SE IZVODI Primite krajeve užadi na dužini ruku ispred kukova s dlanovima postavljenim na širinu ramena. Aktivirajte core i počnite naizmjenično eksplozivno podizati i spuštati ruke. Nastavite izmjenjivati ruke 1 do 20 minuta.

2. KRIŽANJE S UŽADI

MH-Rope-2-zwart

Umjesto da radite valove, udarajte užadi o pod. “Izgradit ćete više snage i isklesati core”, kaže Brookfield.

MH-Rope-2-zwart

KAKO SE IZVODI Zadržite oba stopala sasvim na podu dok krajeve užadi u luku podižete iznad glave ulijevo i snažno udarate o pod udesno. Ponovite u suprotnu stranu. Nastavite s izmjenama 1 do 20 minuta.

MH-Rope-2-zwart

Komentari

▲ Povratak na vrh