Ova vježba istovremeno djeluje na gluteuse, mišiće stražnje lože i donji dio leđa

Sve što vam treba je klupa i težina vlastitog tijela.

Obrnuta hiperekstenzija istovremeno djeluje na vaše gluteuse, mišiće stražnje lože i donji dio leđa.

Nažalost, većina teretana nema u ponudi spravu za obrnutu hiperekstenziju.

No, pogledajte priloženi video u kojem Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour pokazuje kako izvesti ovu vježbu na klupi – komadu opreme koji se nalazi u skoro svakoj teretani.

Započnite na ravnoj klupi i isprobajte jednu od tri varijacije vježbe:

  1. Izometrija: zadržite položaj 30 do 6o sekundi
  2. Pumpanje: setovi od 10 do 20 ponavljanja
  3. Izmjenjivanje nogu: setovi od 10 do 20 ponavljanja

Možete si i povećati izazov tako što ćete izvesti obrnutu hiperekstenziju na kosoj klupi ili staviti male elastične trake oko gležnjeva.

Za koju god verziju se odlučite, pazite da ne zaoblite ili previše izdužite donji dio leđa tijekom izvođenja vježbe. Ako vam se to dogodi, odmah prestanite s izvođenjem. Ovaj pokret morate izvoditi iz kukova.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh