Nema isprike! Ovo je idealan trening za dane kada ne možete u teretanu

Ako se želite istesati ne treba vam puno vremena ni puno opreme - sve što vam treba je pravi trening, poručuje vam Bobby Maximus iz najpoznatije teretane na svijetu Gym Jones.

Svaki trening kojeg sam osmislio, bilo u mojoj teretani Gym Jones ili u mojoj knjizi Maximus Body, u sebi nosi poruku koju svaki vježbač može ponesti sa sobom i uklopiti u svoj svakodnevni trening. Poruka ovog treninga je – isprike su sranje.

Najčešće dvije isprike koje čujem su “Nemam vremena” i “Nemam potrebnu opremu”. E pa ovaj 28-minutni trening bez opreme ubija dvije muhe jednim udarcem.

Tijekom svoje karijere imao sam prilike trenirati različite ljude, od profesionalnih sportaša, preko pripadnika specijalnih snaga, do običnih ljudi koji su samo htjeli istesati svoje tijelo. Svaki od njih zna ovaj trening napamet, jer ovo je trening za one dane kada je u teretani (pre)velika gužva, kada ste na putu ili zbog nekog razloga jednostavno ne možete otići u teretanu.

Trening se sastoji od pažljivo biranih vježbi koje ćete izvoditi u luđačkom tempu. Svaka vježba na jedinstven način pogoduje topljenju sala, jačanju mišića i poboljšanoj pokretljivosti. Nema sumnje, zahvaljujući ovom treningu ćete izgledati i osjećati se poput profesionalnog sportaša.

Kako se izvodi: Izvodite vježbe prema opisanom redoslijedu. Svaku vježbu izvodite 30 sekundi, a onda odmorite 30 sekundi. I to je 1 serija. Odradite 4 serije, odmorite se dvije minute, a onda krenite na sljedeću vježbu.

Dakle, na primjer, odradite 4 serije žabljih skokova, odmorite se dvije minute, pa odradite 4 serije naizmjeničnih skokova, ponavljajući obrazac dok ne odradite posljednju seriju čučnjeva. Napomena: Stanku između serija čučnjeva odradite u čučnju.

1. Žablji skok

2. Skok-čučanj

3. Marinac

4. Sklek

5. Čučanj

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh