Napravite trbušnjake za samo 10 minuta!

Ove vježbe možda izgledaju “old school”, ali radite ih na kraju treninga i istesat ćete trbušnjake (a i osjećat ćete ih još danima)

Danas mnogo vježbača odustaje od izvođenja klasičnih trbušnjaka. Ali ta vas vježba čini boljim u sportovima i dodatno definira mišiće.

UPUTE Ove vježbe radite kao kružni trening, svaku po 30 sekundi. Kad odradite sve četiri, odmorite se 30 sekundi. To je 1 krug; napravite 4.

1 Trbušnjaci
Lezite na leđa, pete neka budu na podu, a koljena pod pravim kutom. Držite ruke u gardu,
na prsima. Podignite torzo, leđa neka budu ravna. Vratite se u početni položaj.

2 Škarice
Lezite na leđa, ruke neka budu ispružene, dlanovi na podu. Odignite stopala i ramena od poda, pa ispružene noge naizmjenično dižite i spuštajte – kao da režete zrak škaricama. Trbušnjaci cijelo vrijeme neka budu kontrahirani.

3 Sklopka
Sjednite na pod, ruke ispružene, koljena i torza pod pravim kutom u odnosu na natkoljenicu.
Spustite torzo i ispružite noge (ali pete moraju ostati u zraku). Vratite se u početni položaj.

 

4 Izdržaj
Stanite u početni položaj za sklek, ali tako da se oslonite o podlaktice. Gornji dio leđa
“gurnite” prema stropu. Napnite svaki mišić u tijelu – osobito mišiće corea i stražnjice –
kao da očekujete udarac u trbuh.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh