Nakon treninga: 4 tajne uspjeha legendarnog Hack’s Packa

Možete trenirati 15 do 20 sati tjedno – trčanje, sprintove, veslanje, dizanje – uvijek iz sve snage - ali nikad se ne pretrenirati!!!

Godine 2012. i 2013. Hack’s Pack – šesteročlana momčad iz Ute CrossFita natjecala se na CrossFit igrama. Trenirali su 15 do 20 sati tjedno – trčanje, sprintovi, veslanje, dizanje – uvijek iz sve snage. I nikad se nisu pretrenirali.

Držali su se ova četiri pravila i isplatilo im se: dvije su godine zaredom osvajali CrossFit igre.

  1. Spavajte dulje

Manjak sna umanjuje snagu, čini vas podložnijim ozljedama i remeti metabolizam. Kad radim s ljudima koji moraju brzo napredovati, zahtijevam od njih da spavaju barem 9 sati. Evo dva načina da postignete: stavite crne zastore, tako ćete zamračiti spavaću sobu; i obavezno izbacite svu elektroniku iz spavaće sobe. Najbolje da elektroniku isključite barem sat prije spavanja.

  1. Suzbijte stres

Životni stres usporava oporavak, a vaše se tijelo ne može boriti i protiv životnog i stresa od treninga. Ne postoji univerzalan način borbe od životnog stresa, svatko se bori na svoj način. Preston Wood meditira 20 minuta na dan, a jedan moj prijatelj gradi građevine od Lego kockica sa svojom djecom. Radite što vas opušta, svakodnevno.

  1. Šećite

U jednom sam trenutku primijetio da brže trčim i dižem veće težine. Što se promijenilo? U to sam vrijeme udomio psa i svakodnevno sam 30 do 60 minuta dulje šetao. Šetnja potiče  krvotok i pomaže tijelu u oporavku od treninga. A tako ćete sagorjeti još poneku kaloriju.

  1. Opustite mišiće

Život i trening neke će mišiće učiniti krutijima, a kruti mišići povećavaju opasnost od ozljede. Moji se klijenti rolaju na roleru i izvode vježbe za mobilnost barem 10 minuta prije svakog treninga. Ja na roleru opuštam mišiće 20 minuta svake večeri, dok sa suprugom gledam našu omiljenu seriju, Igru prijestolja.

A kako je to izgledalo na CrossFit igrama pogledajte u videima dolje!

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh