Najučinkovitija vježba za bicepse koju vjerojatno još niste isprobali

Ovaj nesvakidašnji pokret pomoći će vam napumpati bicepse i olakšati izvođenje zgibova

Farmerski hod je odlična vježba za snažan trup i topljenje masnoća. Uz to će vam ruke biti veće – ako držite utege savinutih laktova.

Nošenjem tereta sa savijenim laktovima, dodat ćete masu bicepsima i podlakticama, zaštititi zglobove i poboljšati sposobnost izvođenja zgibova, savjetuje Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddoura.

Izmijenjujte tri različita hvata – overhand, hammer i underhand – kako biste utjecali na različite mišiće bicepsa i podlaktica. Ne samo da ćete ih ojačati u poziciji kada su vam savijeni laktovi (što je jedna od najslabijih točki), već ćete i povećati izdržljivost te produljiti izvedbu.

Nosite utege 20 do 30 sekundi ili što duže možete s overhand hvatom, nakon toga se prebacite na hammer hvat i ponovite, a zatim prijeđite na underhand hvat.

Kako bi ovo bio kompletan trening za ruke, nakon nošenja napravite što više ponavljanja triceps ekstenzija s težinom vlastitog tijela na Smith mašini, prečki ili kosoj klupi, kaže.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh