Najefikasnija, ali i najkompliciranija vježba za topljenje sala

Možda će vam trebati neko vrijeme da je svladate, ali svakako se isplati.

“Kad je o kurenju sala i izgradnji mišića riječ, trzaj s bućicom jedna je od najefikasnijih vježbi, ali istodobno i jedna od najkompliciranijih”, kaže trener Bill Hartman. Poslužite se njegovim vodičem kako biste svladali taj kompliciran pokret i ubrzali put do rezultata.

1. Skočite i doskočite – položaj u koji ste doskočili početna je pozicija za izvođenje vježbe.

2. Hvat zvan i “kuka” može vam pomoći da podignete više tereta. Omotajte kažiprst i srednje prste oko palca umjesto da položite palac preko prstiju.

3. Blago savijte koljena i u kukovima se nagnite prema naprijed, zadržavajući donji dio leđa prirodno uvijen.

4. Zadržite kukove iznad koljena.

5. Povucite ramena u smjeru kukova, tako ćete stabilizirati lopatice.

6. Istodobno savijte lakat i podignite uteg, podižući se na prste. Zadržite bućicu blizu tijela dok potiskujete kukove prema naprijed i ispravljate koljena – kao da skačete.

7. Rotirajte podlakticu prema gore i unazad koristeći inerciju podizanja ruke dok se spuštate u počučanj. Zatim zamislite da pokušavate baciti bućicu u strop (ali je, naravno, nemojte ispustiti).

8. Kad vam je ruka sasvim ispružena iznad glave, trebala bi biti u položaju tik iza uha. To je važno jer bi pomicanje ruke predaleko iza glave moglo uzrokovati hiperekstenziju donjeg dijela leđa i ozljedu.

Komentari

▲ Povratak na vrh