Najčešće zablude o mišićima: Evo zašto trebate slušati trenere!

Jedne savjete daje vam ekipa u teretani (ili prijatelji) a druge treneri? Vrlo česta situacija - a evo kako ćete odagnati sve dileme

Počnite izvodeći neki provjeren program – poput ovomjesečnog MH treninga – i pratite svoj napredak. Zatim izbjegavajte zablude o mišićima koji slijede. Trener Tony Gentilcore iz Cressey Performancea u Massachusettsu će vas uputiti…

Ekipa kaže…
Mišićne grupe na svakom treningu: Trenirajte kvadricepse i prsa ponedjeljkom, stražnje lože i leđa srijedom, ruke i ramena petkom.

Treneri kažu…
Cijelo tijelo na svakom treningu: Za veliku je većinu vježbača trening za cijelo tijelo 3-4 puta tjedno najbolji pristup.

Ekipa kaže…
Mišići, ne pokreti: Izvodite puno pregiba, ekstenzija tricepsa i letenja. To će vam pomoći da izolirate i osjetite svaki pojedini mišić te ih natjerati da svi rastu.

Treneri kažu…
Pokreti, ne mišići: Općenito govoreći, mišiće više stimuliraju vježbe koje uključuju cijelo tijelo nego izolacijske vježbe.

Ekipa kaže…
Trenirajte do otkaza: U svakoj seriji izvodite ponavljanja sve dok više ne možete izvesti nijedno.

Treneri kažu…
Stimulirajte, ne poništavajte: “Ubijanje” ima svoju svrhu. Ali napuštanje teretane sa željom za još treninga za dugoročan je napredak i zdravlje bolji pristup.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh