Trening s bućicama: 15 minuta da ojačajte cijelo tijelo!

Ovaj 'trening za umiranje' aktivirat će sve mišićne skupine u vašem tijelu!

Dobrobit: Ovaj trening za cijelo tijelo će ojačati vaš core, ramena, ruke, leđa i noge. Osim toga, ovi pokreti će poboljšati pokretljivost kukova i tetiva koljena, što je prilično bitno za one koji su imali problema s bolovima u leđima.

Izvođenje ovih vježbi preporučuje se s malo ili nimalo odmora između serija. Stoga će vaš srčani puls porasti – i ostati povišen – tijekom cijelog treninga, što vam omogućuje i koristan cardio trening.

Najbolji dio: sve što vam treba su dvije bućice i 15 minuta vremena nakon koliko ćete “zapaliti” vaše mišiće.

Kako se izvodi: Izvodite svaku od navedenih vježbi prema opisanom redoslijedu u trajanju od 60 sekundi.

1. Hodanje s bućicama i sklek
2. Plank s bućicama i dva žablja čučnja
3. Marinac s pregibom i potiskom

To je 1 serija. Odradite 3 do 5 serija. Odmarajte se između serija po potrebi.

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh