Metabolički trening: Trostruki tornado koji odnosi salo

Ne želite gubiti vrijeme u teretani? Onda je ovaj vremenski nezahtjevan visokointenzivni metabolički trening stvoren za vas

Rat protiv masnih naslaga mora biti nemilosrdan; u borbi protiv sala morate dati sve od sebe. Mi imamo taktiku – držite se ovog treninga i uskovitlajte tornado koji će masne naslage odnijeti jednom zauvijek!

‘Sezona priprema za plažu se približava, vrijeme je za topljenje masnih naslaga koje smo nakupili tijekom zime’, ističe Džemal Gekić, prof. kineziologije i i fitness trener.
U borbi protiv masnih naslaga koristi pristup visokointenzivnog i kratkotrajnog metaboličkog treninga kako bismo ostvarili rezultate bez višesatnog kardiotreninga i gubljenja vremena i motivacije.
Za ovaj vam trening trebaju samo jedna girja i dva metra prostora za kretanje, stoga je ovakav trening prikladan i za fitness centar i ‘za po kući’. Ili, još bolje, vani na zraku. Težinu girje birajte ovako: ako je možete dvoručno potisnuti iznad glave pravilnom formom 12 do 15 puta, to je odgovarajuća težina.

Trening počinje prvim krugom tornada: dvoručni zamah, trčanje u mjestu i ‘beba puzanja’; drugi se krug sastoji od dvoručnog visokog povlačenja girje iz mrtvog dizanja, ‘power jacksa’ i ‘kazačoka’. Nakon toga slijedi treći krug, koji se sastoji od thruster potiska s girjom, ‘seal jacksa’ i ‘breakdancera’.

Trening izvodite ovako: prvo napravite sva tri tornado kruga zaredom, pa se odmorite 90 sekundi – i sve ponovite još jednom. Svaku vježbu radite 40 sekundi, pa se 15 sekundi odmarate (i to je verzija za naprednije vježbače). 
‘Hardcore’ verzija je 45 s rada, 15 s odmora, sa 60 s odmora između krugova; broj krugova povećava se na tri. Laganija bi varijanta bila 30 sekundi rada i 15 sekundi odmora, sa 120 sekundi odmora između trostrukih tornado krugova.
Ovaj trening traje 20-25 minuta; pomoći će vam da istodobno ratujete na više bojišnica u borbi protiv sala i da ljeto dočekate spremni.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh