‘Luda’ oprema ključna za oblikovanje tijela kakvog želite

'Dobro zaokružen trening zahtijeva više od trake za trčanje, bućica, sprava i šipki', kaže Lee Boyce, trener iz Toronta

Svako malo vidite da ekipa u teretane donosi svašta – razne trake, lopte… Koliko su takve stvari uopće korisne? 

Takva bi luda oprema mogla biti upravo ono što vam nedostaje na putu do tijela kakvo želite. “Dobro zaokružen trening zahtijeva više od trake za trčanje, bućica, sprava i šipki”, kaže Lee Boyce, trener iz Toronta.

Ponesite naš izbor u teretanu pa iz nje izađite s manje ozljeda i više snage.

Traka Goat Tape
“Omotate li zapešća, možete izbjeći probleme kada radite velikim težinama”, kaže Boyce. Osim toga, omatanje trake oko dlanova može poboljšati hvat – bez potrebe da sve zaprašite kredom. Boyce rado upotrebljava Goat Tape. Razlog? Čvrst materijal i ljepljiv sloj koji ostaje na traci pa drži i tijekom treninga na kojima se prolijevaju litre znoja. (wodsuperstore.com)

Traka Expand Your Hand
Ovi ojačivači hvata mogu vam pomoći da spriječite ozljede, veli Boyce. Stišćite ih i rastežite između serija vježbi za noge. (ironmind-store.com)

Lacrosse lopta
Često za oporavak nakon treninga preporučujemo pjenasti valjak. ‘No, oni su preveliki za neke čvorove u mišićima’, kaže Boyce. ‘Upotrijebite loptu kako biste precizno pogodili bolna mjesta poput fleksora kukova i lopatica.’ (roguefitness.com)

Traka Voodoo FlossBands
Ove trake poboljšavaju opseg pokreta, kaže savjetnik MH za trening BJ Gaddour. Dvostruko omotajte laktove ili koljena tijekom prve ili prve dvije serije. Omotanih laktova izvedite 5 do 10 dubokih sklekova; za koljena izvedite 5 do 10 dubokih čučnjeva. (roguefitness.com)

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh