Kotrljajte se poput bebe za šira prsa i ramena

Povećajte snagu i izdržljivost ramena i prsa kopirajući kotrljanje bebe koja to radi u urođenom, izvornom i neiskvarenom obliku...

Možda ste imali priliku to vidjeti kod vlastitog podmlatka ili tuđih beba koje se kotrljaju po podu. Okrenuti se s trbuha na leđa jedan je od važnih koraka u motoričkom razvoju tromjesečnih beba. One to rade na poseban način koristeći težinu svoje glave i ruku i time osnažuju tijelo za svladavenje sjedenja, puzanja i na kraju hodanja. Vježbajte i vi taj izvorni pokret i ojačajte tijelo.

Za početak želimo da testirajte svoje tijelo: legnite na pod na trbuh. Zatim, izvedite vježbu kotrljanja koja je opisana odmah ispod i odmorite se. Što ste opazili dok ste vježbali? “Mnogi muškarci primjećuju da im glava dodiruje pod. To je znak manje napetosti mišića u prsima i gornjem dijelu kralježnice”, kaže Steve Maxwell, legendarni američki trener.

“Ponovnim uspostavljanjem obrazaca pokreta izgubljenih tijekom desetljeća sjedenja i pojačavanja vježbi poput dizanja utega iz ležećeg položaja, resetirate svoj vestibularni sustav, koji govori vašem tijelu gdje se nalazi u prostoru.” Rezultat je bolja pokretljivost, što je ključ za snagu.

Zato radite ovu vježbu prije svakog treninga

Upute: lezite na trbuh, savijenih ruku i s podlakticama na podu. Glavu okrenite nalijevo dok vam desna ruka i desna noga idu prema leđima i pomoću njih se okrenite na leđa. I dalje gledajući nalijevo, lijevom rukom dosegnite desno preko tijela i okrenite se na trbuh. Ponovite vježbu u drugom smjeru, ovaj put gledajući nadesno. Radite kotrljanje s jedne na drugu stranu u trajanju od tri minute.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh