„Kontinuirani intervalni trening“ zauvijek će promijeniti vaš kardio trening

Nakon ovog treninga više nikada nećete stati na pokretnu traku.

Teško ćete naći spravu koja će vam omogućiti ovakav trening. Zove se „kontinuirani intervalni trening“ i sve što vam treba je težina vlastitog tijela i velika snaga volje, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Ovako se izvodi: Odaberite vježbu s težinom vlastitog tijela. Izvedite 10 ponavljanja vježbe niskim intenzitetom, nakon toga izvedite 10 ponavljanja vježbe visokim intenzitetom. Nastavite izmjenjivati nizak i visok intenzitet iste vježbe punih 5 do 10 minuta.

U priloženom videu pogledajte kako Gaddour izvodi te dvije opcije. Oba načina djeluju na mišiće donjeg dijela tijela, povećavaju pokretljivost i popravljaju razliku u snazi obje strane tijela. Budući da nema odmora, otkucaji srca će se povećati i potrošit ćete hrpu kalorija u samo jednoj minuti ove rutine.

Opcija A:

  1. Nizak intenzitet: naizmjenično penjanje na klupu
  2. Visoki intenzitet: naizmjenično penjanje na klupu s poskokom

Opcija B:

  1. Nizak intenzitet: naizmjenični prednji iskorak
  2. Visoki intenzitet: naizmjenični skok iz iskoraka

Za nevjerojatan 20-minutni trening Gaddour predlaže da 10 minuta izvodite opciju A, te odmah nakon toga 10 minuta opciju B.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh