Koliko morate raširiti noge kada radite čučnjeve?

Kako vaš stav utječe na rezultate

Kako trebate postaviti stopala kada izvodite čučnjeve? Ovisi o tome na koje mišiće želite djelovati, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

S tipičnim raskoračnim stavom – kada su stopala malo šire od širine ramena – jednako ćete rasporediti težinu na donji dio tijela. Ako stopala postavite bliže, naglasak se prebacuje ne vanjski dio kvadricepsa. Ovakav stav je puno izazovniji jer čučanj započinje u višoj poziciji i opseg kretnji tijekom vježbe postaje veći.

Razmaknite noge kako bi vam izvođenje bilo jednostavnije i kako bi djelovali na unutarnju stranu bedara i kvadricepsa. Koristite ovaj protokol koji izmjenjuje sve tri varijacije kako bi donji dio tijela izazvali na potpuno novi način.

Kako se izvodi:

Izvedite 10 ponavljanja dubokog čučnja s utegom u uskom raskoračnom stavu. Odmorite 10 do 20 sekundi.

Izvedite 10 ponavljanja dubokog čučnja s utegom u normalnom raskoračnom stavu. Odmorite 10 do 20 sekundi.

Izvedite 10 ponavljanja dubokog čučnja s utegom u širokom raskoračnom stavu. Odmorite 1 minutu.

To je 1 runda. Izvedite 3 do 5 rundi.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh