Ključne vježbe za impresivan torzo

Jaki leđni mišici zaslužni su za izgled (i moći) superheroja

Naš BJ Gaddour, urednik fitnessa američkog MH kaže da biste nakon ovih vježbi mogli zatrebati broj veću majicu (sa Supermanovim logom, koju već nosite ispod neupadljiva odijela).

  • ZGIB S NEUTRALNIM HVATOM

Ova vježba ne šteti zglobovima i sjajna je za mobilnost ramena, pa ćete moći sigurnije dizati terete iznad glave. Objesite se rukama za paralelne šipke (ili ručke) tako da dlanovi budu okrenuti jedan prema drugom. Privucite prsa gore prema šipki, držeći tijelo ravnim. Lagano se spustite u početni položaj. Napravite 3 do 5 serija po 3 do 5 ponavljanja.

  • PREVLAČENJE BUĆICOM NA KLUPI

Ako želite potaknuti mišice na rad, rastegnite ih i opteretite. Evo kako. Legnite gornjim dijelom leđa okomito na ravnu klupu. Podignite bućicu objema rukama iznad glave i lagano je spuštajte iza sebe. U krajnjem položaju zastanite, pa bućicu vratite u početni položaj. Izvodite vježbu 1 minutu. Produljujte svaki trening po 20 sekundi, sve dok ne budete mogli raditi 2 minute.

  • VUČENJE NA LAT-MAŠINI ISPRUŽENIM RUKAMA

Vježba za iscrpljivanje latisimusa. Na vrhu se nagnite naprijed (i tako protegnite mišice), na donjoj se točki istegnite unazad (za kontrakciju). Primite rukama šipku lat-mašine. Ruke neka vam ostanu ispružene dok spuštate šipku. Napravite 3 do 5 serija s 15 do 20 ponavljanja. Odmorite se 30 sekundi između serija.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh