Kako vam partner za vježbanje može pomoći – probiti vlastite granice?

Kako vam rečenice ohrabrenja poput 'Hajde još, možeš ti to...' zapravo mogu samo odmoći u vježbanju

‘Ma možeš ti to, ajde još samo malo, izdrži još do kraja…’ tek su neke od klasičnih rečenica ohrabrenja koje redovito možemo čuti po teretanama i fitness studijima. 

No, ako je suditi prema istraživanjima – treniranje u paru ima i svojih prednosti, ali i nedostataka. Pokazalo se kako su, primjerice, ispitanici koji su trenirali u paru izdržali u plank poziciji čak 79 sekundi duže od onih koji su sami radili vježbu, ali se izdržaj samnjio za čak 30 sekundi kada su im sa strane dobacivali rečenice ‘podrške’ poput ‘možeš ti to’!

U čemu je fora? U tome da naše tijelo i mozak, kada je u pitanju vokalno ohrabrivanje, doživljava kao povlađujuće tonove, a ne kao nešto što bi nas trebalo tjerati naprijed i inspirirati da damo sve od sebe! Baš kao što biste, vrlo vjerojatno, vikanje ‘ajde, ajde’ partnera za vježbanje, na traci do vas – shvatili kao da on forsira sebe da bude bolji od vas.

I kako onda pronaći idealnog partnera za vježbanje?

Treba vam netko tko je u skoro svakom pogledu sličan vama, ali je malo bolji, jači i spretniji u svim vježbama!

Ok, ili skoro svim, da vam baš ne nabija komplekse! Jer, ako je za koplje bolji od vas u svim vježbanja vaša motivacija će s vremenom popustiti i činit će vam se nemogućim postići formu koju on ili ona imaju. Uz to, kada trenirate zajedno, recite mu da vas ne ‘maltretira’ povicima podrške, ili, ako vam baš to i ne smeta – neka to ohrabrivanje bude osobnije – pa neka pored svakog ajde – ubaci vaš nadimak ili ime!

Vrlo jednostavno, zar ne?

 

Nađite si suparnika i trčite brže i lakše

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh