Kako brzo izgraditi gluteuse?

Želite li izgraditi stražnji trap na kojem će curke napasati oči, morate se primiti teških utega

“Podizanje kukova sa šipkom najbolji je alat za tu svrhu”, kaže trener Bret Contreras koji je u karijeri radio s brojnim olimpijcima i drugim profesionalnim sportašima.

Ta vježba aktivira gluteuse bolje od bilo koje druge, možete je izvoditi velikim težinama i vrlo je sigurna.” Upotrijebite opterećenje kojim možete izvesti barem 10 ponavljanja. “To rezultira s dosta tenzije i metaboličkog stresa u mišiću, dva važna čimbenika rasta.”

KAKO SE IZVODI

  • Stavite blokove utega na šipku pa je postavite na pod paralelno s klupom.
  • Sjednite na pod i postavite šipku preko kukova, zadržavajući koljena savijena, stopala na podu i leđa naslonjena na klupu.
  • Potisnite se gornjim dijelom leđa o klupu i podignite kukove tako da šipka leži na njima, a koljena, kukovi i leđa budu u ravnini. Nemojte se podizati dalje od tog položaja. Kontrahirajte gluteuse na kraju pokreta.
  • Polako spustite šipku sve dok blokovi utega ne dodirnu pod. To je jedno ponavljanje.
  • Izvedite 3 serije s 10 ponavljanja.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh