Izazov Rockyja – sklekovi na jednoj ruci

Slobodno okrivite Rockyja Balbou jer je od sklekova na jednoj ruci napravio mjerilo kojim se u teretanama gubitnici razlikuju od prvaka

„To je vrhunska vježba koja zahtijeva dosta snage“, kaže Mike Fitch iz Global Bodyweight Traininga. „Ta vježba osigurava da vam obje ruke budu jednako snažne i više aktivira core nego standardni sklekovi jer ga prisiljava da radi napornije kako bi stabilizirao tijelo.“

Svladajte ih ovako:

Dvaput tjedno radite dolje opisane sklekove na jednoj ruci u kružnim serijama, odmarajući se između svake vježbe po 60 sekundi. Napravite po tri kruga. Svaki tjedan odaberite nižu površinu za izvođenje sklekova (tako da možete napredovati od visokog sanduka do klupe i zatim do stepera za aerobik) sve dok ne napravite pet savršenih ponavljanja na podu.

1/ Sklekovi na povišenome

Raširite noge. Stavite jednu ruku na rukohvat ili sanduk. Napravite od 1 do 5 ponavljanja, zamijenite ruke, ponovite.

2/ Skydive

U položaju skleka podignite lijevu nogu prema gore (skvrčite u koljenu), stavite puni lijevi dlan, izignute prste desne ruke i desno koljeno na pod. Napravite 5 ponavljanja i zamijenite strane.

3/ Strijelac

Pomaknite jednu ruku u stranu malo dalje od druge. Napravite 10 ponavljanja, zamijenite ruke, ponovite.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh