Istezanje na lopti

Lezite leđima na pod i oslonite noge na loptu koja se nalazi uza zid. Ispružite potkoljenice i zadržite taj položaj. Izvedite 3 serije s 20 do 40 sekundi izdržaja.

AUTOR: prof. MARINO BAŠIĆ

I dalje vjerujete da je trening loptom dječja igra? Stanite malo na loptu i iskušajte ovaj pa će kamate jednoga švicarca za promjenu ići vama u korist.

Istezanje trupa na lopti

Lezite bočno na loptu pa prebacite ruku preko tijela istežući njegov bočni dio i zadržite taj položaj. Ponovite na drugu stranu.

Izvedite 3 serije s 20 do 40 sekundi izdržaja u svaku stranu

Stražnja loža u lopti

vjezba10a

Lezite leđima na pod i oslonite noge na loptu koja se nalazi uza zid. Ispružite potkoljenice i zadržite taj položaj.

Izvedite 3 serije s 20 do 40 sekundi izdržaja

Istezanje ramena na lopti

Istezanje ramena

Kleknite i oslonite se podlakticama na loptu pa je potiskujte dolje i istovremeno gurajte kukove unatrag. Zadržite taj položaj.

Izvedite 3 serije s 20 do 30 sekundi izdržaja

Istezanje kvadricepsa na lopti

vjezba11

Postavite stopalo lijeve noge na loptu, a desne na pod. Zadržite tijelo uspravno i ne dopustite da koljeno desne noge prelazi projekciju nožnih prstiju. Zadržite taj položaj i ponovite u drugu stranu.

Izvedite 3 serije s 20 do 30 sekundi izdržaja u svaku stranu

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh