Evo zašto trebate redovito – dizati utege!

Detalji novih istraživanja posebno će oduševiti sve one koji ionako vole trening snage s dizanjem utega!

Zvanično, trening snage s dizanjem utega jedan je od najboljih načina za potrošnju kalorija, no nedavno su stručnjaci otkrili detalje novih istraživanja kojima je dokazano kako on istodobno pomaže i zdravlju srca, općem osjećaju zadovoljstva i ravnoteži tijela, te smanjenju rizika od raka debelog crijeva za 25 posto!

Naime, opsežno istraživanje koje je obuhvatilo čak 560.000 ispitanika, u dobi od 50 do 71 godine, pokazalo je kako su ispitanici koji su dizali utege imali za 25 posto manji rizik da obole od te vrste raka u odnosu na ispitanike koji ih – nisu dizali.

Istodobno je otkriveno i kako dizanje utega ima zaštitni učinak i protiv raka bubrega, što je objašnjeno činjenicom da trening snage može pomoći pri održavanju normalne razine šećera u krvi. A već otprije je dokazana povezanost između visoke koncentracije šećera u krvi s rakom debelog crijeva.

No, tu nije kraj dobrim vijestima – jer dizanje utega ima blagotvoran učinak na povećanje gustoće kostiju, odnosno služi kao prevencija od osteoporoze te jača osjećaj ravnoteže, čime se smanjuje rizik i od frakture kostiju, stoji u istraživanju.

 

 

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh