Čučanj: sve što se htjeli znati, a niste se usudili pitati

Naš kolumnist Nikola Šimić otkriva kako pobijediti lošu genetiku i od uglavnom deficitarne mišićne skupine (čitaj, noge) napraviti dominantnu, funkcionalnu i estetski prihvatljivu mišićnu skupinu na kojoj će vam svi zavidjeti

Ulaskom u novu godinu obećali smo si da krećemo jako i nemilosrdno u nove pobjede, pa tako i u one koje se tiču zdravlja, estetike i funkcionalnosti. To znači da nema više izgovora, a izgovori najčešće dolaze kad je u pitanju dan kad valja odraditi trening za noge.

Često u teretanama srećemo tipove isklesanog torza, snažnih ruku i separacijama na cijelim leđima, ali kad spustimo pogled dolje, imamo (bolje rečeno, nemamo) što vidjeti. Moram priznati da sam i sam bio dio te populacije, populacije koja je išla linijom manjeg otpora i odrađivala isključivo treninge kojima zahvaćaju genski obdarene muskulature, odnosno mišićne skupine koje su im definitivno u suficitu u odnosu na one druge (čitaj: noge).

Ali uvijek bismo našli zajedničkog krivca, poznatog kao babaroga u svim teretanama, a zove se genetika. Da razbijemo i taj mit: genetika vam može stvoriti blagu prepreku pri realizaciji funkcionalnih i estetskih ciljeva, ali sigurno nije prepreka koja se ne može preskočiti.
Moj je moto: “Bad genetics, fix it.”
Ustrajnim radom, stručnim pristupom i kontinuitetom možete pobijediti lošu genetiku i od svoje loše ili deficitarne mišićne skupine napraviti dominantnu, funkcionalnu i estetski prihvatljivu mišićnu skupinu koju ćete zavoljeti trenirati.

Više o motivaciji, kraljevskoj vježbi i tajnama pravih vježbi za čučanj pročitajte u novom broju tiskanog izdanja Men’s Healtha, koji je na kioscima od 25. siječnja!

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh