8 mentalnih trikova uz koje ćete zavladati svakim treningom

Dovedite se u formu s ovim pametnim savjetima.

Ponekad je vaš um bolji alat za tjelovježbu od bilo kojeg komada opreme. Dokaz: Ovih 8 brzih i jednostavnih mentalnih trikova pomoći će vam da izdržite svaki trening.

Vježbajte dizanje

Prije nego se odvažite na veliko dizanje, zamislite se kako u tome uspijevate – zatim oponašajte svaki korak tog pokreta. Vizualiziranje cilja može poboljšati vašu izvedbu za 45 %, nalaže studija časopisa Behavioral and Brain Functions.  

Pripremite se za sutrašnji trening

Spakirajte torbu za sutrašnji trening prije nego što legnete u krevet. Istraživači iz Georgije kažu kako unaprijed pripremljena oprema povećava šansu za odlazak u teretanu čak 40 %.

Promijenite početni ekran na mobitelu

Neka vam pozadinska slika na mobitelu bude motivacijska. Slike na sportskoj bazi dokazano utječu na uspjeh sportaša koji se bave natjecateljskim sportovima, prema Nacionalnoj udruzi za snagu i kondiciju.

Ugodite samom sebi

Men’s Health je odavno odobrio cheat day, a sada se i znanost slaže.

Istraživači sa USC Marshall poslovne škole kažu kako hrana koja stimulira centar za nagradu u mozgu može krivotvoriti vezu između postizanja ciljeva i zadovoljstva. Vidite? Varalice mogu biti na dobitku.

Postavite male ciljeve

Zaboravite na velike ciljeve. Umjesto da odredite kako ćete skinuti 10 kilograma do Praznika rada, odlučite se za 1 kilogram – i nastavite dalje. Kratkoročni ciljevi su puno izgledniji, stoji u studiji Sveučilišta u Alabami.

Izaberite protivnika u teretani

Vidite tipa na pokretnoj traci do vas? Pretvarajte se da se utrkujete s njim. Zdravo nadmetanje može vas natjerati da se više trudite, nalaže istraživanje Sveučilišta u New Yorku.

Prvo napravite teži dio

Započnite trening s vježbom od koje najviše strepite. Ako je ostavite za kasnije, veća je vjerojatnost da ćete preskakati ponavljanja jednostavnijih vježbi kako bi sačuvali energiju za najgoreg neprijatelja, otkriva studija Sveučilišta u Indiani.

Fokusirajte se na mišiće

Nemojte samo prelaziti s jednog pokreta na drugi. Fokusirajte se na mišiće koje trenirate. Istraživači iz Velike Britanije tvrde kako ovaj način stvara povezanost između uma i mišića, te vam pomaže da u rad uključite više mišićnih vlakana.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh