Mišići ne rastu tijekom treninga – rastu između treninga!

Maksimalno iskoristite dane odmora od treninga. Evo kako možete raditi na svome tijelu za to vrijeme

Vodite se ovim jednostavnim savjetima doktora Brada Schoenfelda, autora knjige The M.A.X. Muscle Plan, za brži oporavak, više snage i veću mišićnu masu.

Lezite i rolajte

‘Čim završite s treningom, zgrabite pjenasti valjak i po svakoj grupi mišića rolajte pet puta. Ne samo da ćete poboljšati cirkulaciju, već ćete razbiti čvoriće i ukloniti žarišne točke te tako povećati mobilnost i snagu mišića’, kaže Schoenfeld.

Redefinirajte “odmor”

Za optimalan oporavak vam treba 48 sati, no nemojte samo sjediti. ‘Izvođenje laganih vježbi u dane odmora ubrzava oporavak tako što ključni nutrijenti dolaze do vaših mišića’, kaže Schoenfeld.

Lezite u krevet ranije

‘Tijekom spavanja vaše tijelo proizvodi najveću količinu hormona rasta koji pomaže vašim mišićima da budu snažniji i veći’, kaže Schoenfeld.
Znanstvenici smatraju kako manjak sna povećava mogućnost pucanja mišića i smanjuje sintezu proteina. Spavajte barem sedam sati tijekom noći.

Izvodite ovaj trening u danima odmora

Ove tri vježbe odradite jednu za drugom.

1. Hodanje podižući koljena visoko: Stanite uspravno, stopala neka vam budu u širini ramena. Podignite lijevo koljeno što više možete i zatim zakoračite. Ponovite s desnom nogom. Hodajte tako deset metara, okrenite se te hodajte natrag.

2. Bočni shuffle: Stanite tako da su vam stopala malo šire od širine ramena. Kukove nagnite prema natrag i lagano čučnite (neka vam kukovi budu malo iznad koljena). Napravite 10 brzih koraka u desnu stranu a zatim 10 brzih koraka u lijevu.

3. Kruženje rukama: Ruke pružite u stranu tako da su vam dlanovi okrenuti prema gore. Krenite s izvođenjem malih krugova a zatim neka krugovi postanu veći. Napravite 10 krugova prema naprijed i 10 krugova prema nazad.

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh