2 koraka će vam pomoći da izgradite tijelo kao Maximus!

Dođite do mišića i izdržljivosti koju imaju vježbači u legendarnoj tvornici mišića Gym Jonesu, a 'ključne' vježbe koje će vam u tome pomoći osmislio je sam Bobby Maximus

1. korak: Zamislite se

Ekstremno fit ljudi nemaju tajnu vježbu, ne jedu superhranu i ne uzimaju čarobne dodatke prehrani. Oni samo treniraju napornije. Ne odustaju, ne izmišljaju izgovore i ne koriste prečace. Takva disciplina dolazi iz organa koji se smjestio između vaših ušiju. Stoga prvo radite na mozgu.

  • Pozelenite
    Sumnja u sebe uništava izvedbu, stoga mislite ‘zelene’ misli. Ako se uhvatite u razmišljanju kako ste umorni i kako morate usporiti, okrenite sve naglavačke, recite ‘Ma mogu ja to!’, ‘Osjećam se odlično’ ili ‘Ovo je lagano’. Možete napraviti korak više. Kad sam se borio u UFC-u, moj me je sportski psiholog natjerao da zalijepim male zelene naljepnice na mjesta na kojima mi je pogled najčešće završavao: na volan, na hladnjak, ogledalo u kupaonici, stalak za utege… Svaki put kad bih ugledao zelenu točku, naveo bih sebi jedan razlog zbog kojeg ću uspjeti. Na prvom sljedećem natjecanju osvojio sam nagradu za najbolji potez. Ako sam mogao ja, sigurno možete i vi.
  • Usvojite ‘pravilo 130 sati’
    Fitness često izgleda kao putovanje bez svršetka. Ja o tome razmišljam ovako: 130 sati. Prema mom iskustvu, toliko vam treba da dođete u formu. Sat napornog treninga na dan, pet dana u tjednu, i za šest mjeseci ste fit!!!

2. korak: Sanjajte veliko

Ljudi mi često dolaze s ciljevima koji su preeejednostavni. Njihov bi strop zapravo trebao biti njihov pod – najmanje što očekuju. Recimo, ako mi tip kaže da želi istrčati maraton, ja mu spomenem Terryja Foxa, kojem je 1977. godine dijagnosticiran rak, zbog kojeg je ostao bez noge. Terry je želio trčati, makar jednom nogom. Tri godine poslije krenuo je trčati s istoka na zapad Kanade kako bi prikupio novac za borbu protiv raka. Tom je prilikom trčao jedan maraton dnevno, na jednoj zdravoj nozi i protezi, sve dok nije morao prestati jer se rak proširio njegovim tijelom. Terry Fox je za četiri i pol mjeseca (točnije, za 143 dana) pretrčao ukupno 5373 kilometra. I dalje mislite da je istrčati jedan maraton dobar cilj?

JESTE LI MAXIMUS SPREMNI?
Ako ste unutar ovih gabarita, stvarno ste Maximus fit.

Čučanj: dvostruka težina tijela
Mrtvo dizanje: 2,5 puta težina tijela
Prednji čučanj: 1,5 puta težina tijela
Potisak s klupe: vaša težina puta 10 pon.
Tursko ustajanje: pola težine tijela
Veslanje, 500 m: 1:30 min
Bicikl, 60 s sprinta: potrošeno 55 kalorija
Veslanje, 2 km: 7 minuta
Trčanje, 2,4 km: 8:45 min
Trčanje, 10 km: 50 min

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh