Otežajte si vježbanje sa švicarskom loptom

Povećajte opseg pokreta kod, primjerice, izvođenja parcijalnog skleka i potpunog skleka na lopti ili rolanja na lopti s manjim ili većim opsegom pokreta.

AUTOR: prof. MARINO BAŠIĆ

I dalje vjerujete da je trening loptom dječja igra? Stanite malo na loptu i iskušajte ovaj pa će kamate jednoga švicarca za promjenu ići vama u korist.

Vježbe sa švicarskom loptom možete otežati na sljedeće načine:

1. Promijenite bazu oslonca Smanjivanjem baze oslonca povećava se izazov za održavanje ravnoteže: snažnije napumpajte loptu, približite stopala ili s uporišta u tri točke prijeđite na uporište u dvije.

2. Povećajte opseg pokreta Kod, primjerice, izvođenja parcijalnog skleka i potpunog skleka na lopti ili rolanja na lopti s manjim ili većim opsegom pokreta.

3. Dodajte otpor Upotrijebite neko vanjsko opterećenje poput slobodnih utega (šipke, bučice, girje), sajle ili elastične trake.

4. Zatvorite oči Tako ćete povećati proprioceptivnu zahtjevnost izvođenja svake vježbe. Pritom je važna i kvalitetna asistencija trenera.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh