Fitness centar SPORT LIFE

12345 (Još nema glasova)
Loading...
Fitness centar SPORT LIFE
Adresa
Palit 107/a, 51 280 Rab
Radno vrijeme

PON-PET: 10:00-13:00 i 15:00-22:00
SUB: 16:00-21:00

Tip vježbi
Aerobik, Kickbox, Pilates, Teretana

Fitness centar "SPORT LIFE" jedini je fitness centar na otoku Rabu koji omogućava svojim članovima vježbanje u vrhunski opremljenom prostoru i uz nadzor stručnog kadra.

Jedini fitness centar na otoku Rabu, smješten u autokampu Padova 3.Teretana, kickboxing, aerobic, pilates, fat burning, priprema sportaša.

Teretana se sastoji od cca 25 sprava V-gym proizvodnje sa olimpijskim setom utega, dok je aerobni dio zastupljen spravama LifeFitnessa.

Uz pravilno programiranje i kontrolu treninga, vježbanje u teretani preporuča se svima bili to vrhunski sportaši, rekreativci ili osobe u procesu oporavka nakon operativnog zahvata ili ozljede.

FAT BURNING

Fat Burning je program kojem je cilj dodatno sagorijevanje masnih naslaga i oblikovanje tijela. To se, uz pravilan režim prehrane, postiže produženim aerobnim djelovanjem u trajanju od oko 45-50 min. Intenzitet rada je varijabilan, a koreografije jednostavne, te je prihvatljiv i početnicima kao i vježbačima s iskustvom. Kombinira se korištenje raznih vrsta rekvizita: bučice, elastične gume i trake, nožni utezi, step platforme, lopte.

Sat završava ciljanim vježbama snage, istezanja i relaksacije. Budući su koreografije izuzetno jednostavne, a intenzitet rada je moguće individualno prilagoditi, ovaj program pogodan je i za početnike, a zbog upotrebe Lo Impact koraka (bez poskoka i skokova) i za osobe s problemima koštano-zglobnog sustava.

AERO MIX

Ovo je program u kojem se kombiniraju različiti aerobni programi: Hi-Lo, Step, Body Sculpt, Total Body Toning, New Body,… Programi i upotreba raznovrsnih rekvizita izmjenjuju se iz sata u sat što omogućuje ravnomjerno djelovanje na funkcionalne i motoričke sposobnosti kao i korištenje muskulature. Tempo glazbe može biti različit i varira u zavisnosti od odabira koraka, zahtjevnosti koreografije i programa koji se provodi, a prilagođava se mogućnostima grupe.

Nakon aerobnog (kondicijskog) dijela sata provode se ciljane vježbe snage kojima se djeluje na učvršćivanje muskulature cijelog tijela, a statičkim vježbama istezanja održava se elastičnost mišića, tetiva i ligamenata i poboljšava pokretljivost svih koštano-zglobnih struktura. Koreografije su zahtjevnije, a intenzitet rada viši, te se preporučuje iskusnijim vježbačima i onima s boljom kondicijom.

B-T-L-S (BDERA-TRBUH-LEĐA-STRAŽNJICA)

Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica je program za učvršćivanje navedenih mišićnih skupina i oblikovanje tijela. Nakon jednostavnog zagrijavanja u trajanju od 15 – 20 minuta izvode se vježbe snage za ciljane mišićne skupine, a sat završava vježbama istezanja i opuštanja aktiviranih mišića. Vježbe snage i mišićne izdržljivosti provode se uz korištenje otpora koristeći za to samo gravitaciju i težinu vlastitog tijela ili uz pomoć rekvizita – bučica, nožnih utega, elastičnih guma, traka ili malih lopti.

Program je namjenjen svima bez obzira na dob, spol i razinu motoričkih znanja i vještina, a prihvatljiv je i osobama s problemima koštano-zglobnog sustava i zrelije životne dobi. Redovitim vježbanjem učvrstite navedene mišiće, osjećajte se bolje i budite zadovoljni svojim izgledom.

TAE BO

Tae-bo danas se trenira kao aerobic i spada u aerobike jačeg intenziteta. Vježbe kombiniraju plesne korake preuzete iz klasičnog aerobika i borbene udarce preuzete iz kick boxa I taekwando-a. Sam naziv tae bo znači Total Awareness Excellence Body Obedience. Vježbe se rade samostalno iI nije predviđen za borbu ili samoobranu. Nema obaranja, hrvanja ili borbe na tlu.

Prvenstveno se svrstava u kardio trening kojim se poboljšava kondicija i izdržljivost. Pokreti su kontrolirani, udarci se izvode punom snagom. Pravilnim vježbanjem kao i u aerokickboxu, poboljšava se gipkost tijela, koordinacija pokreta, a regulira se tjelesna težina. Trening traje maksimalno do 55 minuta.

PILATES

Pilates vježbama učvršćujemo mišiće i postižemo gipkost i ravnotežu tijela. Vježbanjem ujedinjujemo um i tijelo te je program pristupačan svakom tipu vježbača. Vježbe se izvode u različitim stupnjevima pa ih svatko može prilagoditi svojim potrebama i mogućnostima. Vježba se uz opuštajuću glazbu te je naglasak na pravilno disanje i na vježbe za jačanje kralježnice i trbuha. Koriste se rekviziti kao što su lopte (velike i male), bučice i trake.

KICKBOXING

Kickboxing je jedan od najpopularnijih, modernih borilačkih sportova na svijetu. Kao takav egzistira i u fitness centru „SPORT LIFE“, za sada samo u rekreativnom pogledu, ali nadamo se da ćemo kroz određeno vrijeme sastaviti i natjecateljsku skupinu.

FIZIȍKA SPREMA SPORTAŠA

Otok Rab uz svoje prirodne ljepote ima i takvu klimu da se pripreme za gotovo sve sportove mogu odvijati tijekom cijele godine. Čisti zrak, staze za trčanje uz more, smještajni kapaciteti,sportska dvorana, teniski tereni i fitness centar „SPORT LIFE“čine ponudu koja će zadovoljiti uvjete svih sportskih klubova odnosno sportaša. Za uspješnost u svim sportovima neophodna je priprema koja se odvija u fitness centrima. Danas je nezamislivo profesionalno baviti se natjecateljskim sportom bez adekvatne kondicijske pripreme odnosno rada sa opterećenjem. Zato je otok Rab i fitness centar „ SPORT LIFE“ vrhunski izbor za provedbu fizičke pripreme sportaša.

fitness_centar_sportlife_rab1fitness_centar_sportlife_rab2

Lokacija

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh